ליווי עסקי-חשיבתי

מרגישה שהעסק שלך עומד במקום? שהוא לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו?

חשבת אולי לרגע שהמחסום שהעסק שלך חווה קשור לפן המנטלי, למחשבות שלך ולתפיסה שלך את עצמך?

 

אחת הבעיות שתוקעות לא מעט בעלות עסקים היא דפוסי החשיבה שלהן. כשאנחנו מנהלות עסק מנקודת מבט ישנה, כזו שלא מסתכלת על התהליכים והשינויים שהעסק ואנחנו חווינו מאז הקמתו – אנחנו לא מאפשרות לעסק שלנו ולעצמנו להתקדם אל עבר האפשרות של עתיד מקצועי משגשג.

אם גם את רוצה להרים את העסק שלך ולדאוג שהוא יהיה כמה שיותר מצליח, אני מזמינה אותך להגיע אליי לפגישת אפיון עסקי-תפיסתי. מדובר בתהליך המבוסס על שיטת DBM אותה פיתחתי, ששמה דגש על שינוי דרכי החשיבה בכדי להצליח. כל פגישה היא פגישה אחת על אחת המתקיימת פעם בשבועיים. משך הליווי תלוי בך: ניתן לצאת לתהליך של ארבעה חודשים, חצי שנה או שנה. 

פגישה ראשונית

בפגישה הראשונה שלנו נתמקד בהיכרות הדדית ותיאום ציפיות לקראת התהליך המשותף שלנו. אשמח לשמוע על העסק שלך, על המכשולים שאת מרגישה שעוצרים מבעדך לפרוח, ניהול הזמן הנוכחי של העסק ועוד. בנוסף, נדבר על החזון העסקי שלך ואל הנקודה שאליה את רוצה להגיע בסוף הדרך. 

ניתוח ואבחון

לאחר סיום הפגישה, אני אערוך ניתוח ואבחון מדויק של כל הפרמטרים הקיימים בעסק. עבודה זו תאפשר לי להבין מהם המעצורים האמיתיים שמונעים ממך לפרוץ. 

עבודה מנטלית

לצד העבודה הפרקטית של העסק, נשים דגש גדול על העבודה המנטלית שלך עם עצמך. בינינו, העבודה המנטלית היא כנראה המשימה הכי חשובה וקשה בתהליך. נבין יחד מה מבדיל אותך מאחרים בשוק, כיצד למצוא ולהעריך את עצמך כפי שמגיע לך ועוד. רק לאחר שנבסס את המנטליות העסקית שלך נוכל באמת לצאת לדרך. 

בניית תוכנית עסקית מחודשת

מפגשים רבים יתרכזו בבניית תוכנית פעולה עסקית חדשה הכוללת חלקים רבים, ביניהם: תוכנית עבודה שנתית, תחזית עסקית, חזון וערכים.

יש לך עוד שאלות? רוצה להתייעץ איתי?
אני מזמינה אותך להשאיר פרטים בטופס ויחד נצא למסע מופלא של דיוק

איך לשכנע ב 10 דקות

כדי לשכנע מישהו תוך 10 דקות, תוכל לבצע את השלבים הבאים:

1. הכן את הטיעון שלך: הגדיר בבירור את עיקרייך ואת הראיות התומכות. ודא שיש לך הבנה טובה של הנושא.

2. הבן את הקהל שלך: התאם את הטיעון שלך כך שיפנה לתחומי העניין, הערכים והדאגות הספציפיים של האדם שאתה מנסה לשכנע. שקול את נקודת המבט שלהם וצפה מראש כל התנגדות אפשרית.

3. התחל עם פתיחה חזקה: ללכוד את תשומת הלב שלהם עם הוק משכנע או עובדה מעניינת שקשורה לטיעון שלך.

4. ציין בבירור את עיקרייך: הצג את הטיעון שלך בצורה תמציתית ומאורגנת. השתמש בשפה פשוטה והימנע מז'רגון או מינוח מורכב.

5. ספק הוכחות ודוגמאות: תמכו בנקודות העיקריות שלכם במקורות אמינים, סטטיסטיקות, אנקדוטות או דוגמאות מהחיים האמיתיים. זה יהפוך את הטיעון שלך למשכנע וברור יותר.

6. התייחסו לטיעונים נגדיים: צפו מראש כל התנגדות או טיעוני נגד והתייחסו אליהם באופן יזום. הראה ששקלת נקודות מבט שונות ויש לך תגובות תקפות.

7. השתמש בטכניקות שכנוע: השתמש באמצעים רטוריים כגון סיפור, פניות רגשיות או נימוקים לוגיים כדי להפוך את הטיעון שלך למשכנע יותר.

8. היו בטוחים ונלהבים: ההתלהבות והביטחון שלכם בטיעון שלכם יכולים להשפיע על אחרים. שמרו על קשר עין טוב, דברו ברור והשתמשו במחוות כדי להדגיש נקודות חשובות.

9. שמרו על זה תמציתי: היצמדו למגבלת הזמן והימנעו מלצאת על משיקים. שימו לב לשעון והקפידו לכסות את כל הנקודות העיקריות שלכם במסגרת הזמן הנתונה.

10. סכמו וסכמו: סכמו את עיקריכם וחזרו על התזה או הטיעון המרכזי. סיים עם מסקנה חזקה שמותירה רושם מתמשך ומחזקת את המסר המרכזי שלך.

זכרו, שכנוע יעיל דורש תרגול, אז היו פתוחים למשוב ושכללו את הגישה שלכם ללא הרף.